Taylor?Robert?Kristen?

Jag är värsta twilight-nörden! Verkligen. Okej, det här kommer låta helknäppt men... jag typ ser folk hela tiden som liknar Robert Pattinson, Taylor Laugnter eller Kristen Stewart!

Alltså det började när jag var i sälen med min familj. Då var det en kille i 20-års åldern som kom fram till mamma och frågade om vägen till backen "Väggen". På Engelska. Jag tyckte att han liknade Robert jättemycket! Asså jag var nästan påväg att fråga om hans autograf. Men det var såklart inte han eftersom att det inte fanns några papparatzis i närheten OCH han hade inget skägg, som Rob brukar ha.

En annan gång var jag i forum. Och så står det en rätt så vanlig tjej med solglasögon utanför H&M och kollar på en skyltdocka. Jag säger till mamma att jag bara ska kolla lite närmare på den där snygga klänningen i skyltfönstret och går och ställer mig bredvid tjejen. Hon reagerar inte på att jag studerar henne från topp till tå. Hon liknade Kristen sååå himla mycket! Tyckte jag...
kristen_stewart_1173995493.jpg Kristen image by MyBlAcKgUiTaR49

Alldeles nyligen hade vi en konsert. Då var det en kille som skulle spela trumma till den låten som jag skulle spela. Jag kunde inte konsentrera mig på låten för han:
1. Liknade Taylor jättemycket
2. Spelade trummor så högt att jag höll på att bli hörselskadad
3. Skrattade hela tiden. Skrattet var smittande.
Skitjobbigt alltså.

Sen har jag sett tusentals människor som jag har trott var: Emmet, Alice, Sam, Esme, Kristen, Robert, Charlie.

Visst är det konstigt!
/Olly


                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0