Om 20 min = Earth Hour

Om exakt 20 min så är det Earth Hour! Det är bra för miljön och sånt men ganska jobbigt - då kan man ju inte blogga!
Fast jag tycker att Earth Hour skulle vara obligatoriskt! Faktiskt. Det är ju bra.
Jag blir stressad av att tänka på vad jag ska göra den närmaste timmen.
Min hjärna säger - gå in på nätet på ditt rum! Ingen märker! Men det skulle inte kännas rätt.
Jag får väl Öh ... läsa? Rita? Gå ut? Njae det är för mörkt. Men rita var en ganska bra ide'!
I like it!
Här är en bild på mig den när det var exakt 15 min kvar:


Me<3<3<3 Okej jag är inte så mkt självisk igentligen...

/Olly<3<3<3

.P.S. Sorry om jag har stavat fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0