Mer förslag till klassfesten:)

Jag behöver mer förslag till klassfesten. Den här gången bara till mig själv. Och inte på frisyrer.
Utan vilken sorts klänning jag ska ha. Det är ganska viktigt att du/ni förstår att det inte är exakt DEN klänningen jag ska ha. Hihi.
Men liksom någon liknande.
Om du/ni har några frågor så komentera bara. Jag LOVAR att svara så fort jag kan!
Men vissa klänningar kanske kommer att vara i andra färger i verkligheten.
Det är samma regler som på röstningen om frisyrer= Jag kommer att skriva nummer över/under klänningarna och sedan när man vet vilken klänning som man vill att det blir så komenterar man och skriver det nummer som står över/under den klänningen.
En ändring: De klänningar som har ett kryss över sig är inte med i röstningen!!!
Då sa, let's get this party starded!

      1.                        2.                       3.                    4.


      5.                         6.                        7.                   8.




        9.                        X                     X                      X 


       X                  10.                 11.              12.               13.


       X                                          14.


     15.                                          16.


             x                               17.                            x





                                              18.




                                        19.                                                                                     20.





Det var ganska mycket att välja på, va? 20 klänningar.
OBS! KOM IHÅG ATT DE MED KRYSS ÖVER INTE GÅR ATT RÖSTA PÅ!!!
Och eftersom att jag bara är tio (snart 11) så kommer kanske inte klänningarna se sååå vuxna ut.


/Olly.B


Kommentarer
Postat av: 18

nummer arton såg skit snygg ut men vill först ha bild på dig så att man ser om det är din stil

2010-05-24 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0