Föslag? SNÄLLA!!!

Snälla! Jag behöver lite hjälp på vilken sorts frisyr jag ska ha till klassfesten.
Och vilken frisyr jag ska göra på min kompis Johanna!
Okej, såhär går röstningen: Jag kommer att ha bilder med olika frisyrer på. Det står nummer över de. Man komenterar och skriver viket nummer. På rubrukerna innan fotona så står det om de är till mig eller Johanna. Jag är brunett, Johanna är blondin, om det skulle hjälpa dig!

Olly (mig):

1.



2.



3.




Det var mina.


Johannas:

1.



2.



3.



Det var Johannas, fina va?


Det var väl rätt fina?
Själv (om ingen skulle rösta) så skulle jag välja Nr 1.
På Johanna Nr 2.
Men det är inte JAG som ska bestämma det utan NI!!!
Snälla!!! Rösta, jag behöver eran hjälp!

Sedan (om någon röstar) så ska jag skriva upp i vilken ording frisyrerna kom.
Om inte någon röstar så kanske jag frågar Johanna vilken hon vill ha. Och mig själv vilken jag vill ha!
Haha.
/Olly.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0